Feedback korekcyjny

Praca zawodowa nieodłącznie wiąże się z kontaktem (relacjami) z innymi – współpracownikami, przełożonymi. Po wykonaniu danego zadania/projektu, jesteśmy bardziej lub mniej zadowoleni ze współpracy z innymi – pojawiają się odczucia i wnioski. Nie zawsze jednak decydujemy się na udzielenie informacji zwrotnej drugiej osobie.

Z założenia feedback w środowisku biznesowym jest traktowany jako komunikacyjne narzędzie wpływu na innych. Żeby ktoś się rozwijał, stawał bardziej samodzielny, żeby ktoś skorygował błędy, coś zrobił bardziej, czy czegoś nie robił wcale. Próbujemy korygować innych, choć nie jest to łatwe, nie zawsze się udaje, czasem daje nawet odwrotny skutek, a przy tym rani innych.

Jeśli chcesz się dowiedzieć i nauczyć się:

  • czemu służy udzielanie feedbacku w środowisku zawodowym,
  • w jaki sposób możemy wzmocnić skuteczność naszego feedbacku,
  • w jaki sposób udzielać feedback by był zrozumiały i motywujący,
  • o czym należy pamiętać przy udzielaniu feedbacku,

zapraszamy na szkolenie!

Szkolenie odbywa się online, za pomocą platformy Zoom, w małej (max. 14 osobowej) grupie. Jest prowadzone metodami aktywnymi - ćwiczenia w parach i mniejszych grupach. Praca i ćwiczenia będą się opierać na przykładach własnych uczestników.

Posłuchaj podcastu na temat udzielania feedbacku w środowisku zawodowym.

TERMINY I CENA

Brak wydarzeń

ZAPISZ SIĘ

 

X