Szkolenia otwarte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZADANIA A RELACJE - ASERTYWNA KOMUNIKACJA W PRAKTYCE

Szkolenie pozwala na rozwój kompetencji interpersonalnych, niezbędnych do efektywnej i komfortowej pracy.

OPTYMALIZACJA STRESU, CZYLI STRES SZYTY NA MIARĘ

Na szkoleniu wspólnie z uczestnikami określimy przyczyny oraz objawy doświadczanego stresu.

ODBLOKOWANIE MOCY SPRAWCZEJ

Do pełnego rozwoju potencjału zawodowego i satysfakcji z codziennej pracy niezbędne jest uwolnienie się od ciężaru wywołanego trudnymi sytuacjami z przeszłości – w tym chcemy Ci pomóc.

Asertywność menadżera

Współczesny menedżer to ktoś, dla kogo asertywność powinna stanowić absolutną bazę jego kompetencji. Obecnie w czasie nieustających zmian w organizacjach, recesji, presji pracowników i wyścigu po wynik pogłębia się chaos, zwiększa stres, rosną wymagania rynku. Menedżer musi więc radzić sobie z wieloma skomplikowanymi sytuacjami interpersonalnymi.

 

 

X